Λογαριασμός

Fitness συνταγές

Κάθε λάτρης αυτού του δημοφιλούς σοκολατένιου κέικ με κρέμα στρατσιατέλας και μπανάνα πρέπει να δοκιμάσει τα μίνι cupcakes μας. Αυτή η υγιεινή εκδοχή τους δεν έχει περισσότερες από 130 kcal ανά τεμάχιο. Αυτό τα καθιστά ένα ιδανικό και ελαφρύ επιδόρπιο.

Η πίτσα είναι μία ιταλική κλασική συνταγή που την λατρεύουν σχεδόν όλοι. Αυτή η συνταγή είναι κατάλληλη για τους χορτοφάγους και φτιάχνεται από ζύμη χωρίς γλουτένη. Ο συνδυασμός της ρόκας, του γκούντα και των μανιταριών θα σας εισάγει σε μια υπέροχη γαστρονομική εμπειρία.

Η σημερινή μας συνταγή είναι ιδανική για όποιον δεν μπορεί να φανταστεί το πρωινό του χωρίς πόρριτζ και καφέ. Κι εμείς συνδυάσαμε αυτά τα δύο σε ένα πιάτο. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα τέλειο πρωινό που θα σας δώσει ώθηση για τη νέα μέρα που έρχεται.

Η απόλυτη φθινοπωρινή πίτα πρέπει οπωσδήποτε να περιέχει μήλο, κανέλα και φυσικά τραγανούς ξηρούς καρπούς. Αυτός ο τέλειος συνδυασμός ολοκληρώνεται στη συνέχεια με τη βρώμη και άλλα υγιεινά καλούδια, και όλα μαζί συνθέτουν την τέλεια γευστική έκρηξη.

Το τιραμισού βατόμουρο αποτελεί μια light εκδοχή του κλασικού ιταλικού γλυκού. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, νόστιμη κρεμώδη υφή και υπέροχη γεύση, που θα ικανοποιήσει όποιον το δοκιμάσει.

Δοκιμάστε μια fitness συνταγή για cheesecake με σπόρους παπαρούνας και ζάχαρη καρύδας που θα ευχαριστήσει τους γευστικούς σας κάλυκες. Λόγω της χαμηλής του περιεκτικότητας σε ζάχαρη, μπορείτε να το φάτε χωρίς τύψεις.

Δοκιμάστε τη συνταγή μας για fitness cupcakes. Όχι μόνο έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, αλλά και πολλές πρωτεΐνες. Κάντε τον εαυτό σας ευτυχισμένο απολαμβάνοντας ένα υγιεινό σνακ!

Αναζητάτε γρήγορες λύσεις για το μεσημεριανό σας γεύμα που θα σας χορτάσουν και θα έχουν υπέροχη γεύση; Η σημερινή συνταγή για κοτόπουλο με ζυμαρικά και κρεμώδη σάλτσα πληροί όλες τις προϋποθέσεις. Ελάτε να την απολαύσετε μαζί μας.

Τι δεν μπορεί να λείπει από ένα πλούσιο πρωινό ή brunch το Σαββατοκύριακο; Σίγουρα δεν πρέπει να χάσετε αυτά τα pancakes που περιέχουν μια καλή δόση πρωτεΐνης. Συνδυάζονται υπέροχα με φυστικοβούτυρο, φρούτα, τυρί cottage και μαρμελάδα.

Το Chickpea Paprikash συγκαταλέγεται στα νόστιμα και θρεπτικά γεύματα που είναι κατάλληλα για χορτοφάγους και vegans. Η κρεμώδης σάλτσα με γάλα καρύδας συνδυάζεται ευχάριστα με ρύζι και ζυμαρικά. Καλή απόλαυση!