Fitness συνταγές

Εμείς προτιμάμε ελαφριά γεύματα, με εύκολη προετοιμασία, υπέροχη γεύση και ισορροπημένες θρεπτικές αξίες. Εσύ; Είσαι στην ομάδα μας; Οπότε, οι ψητές πιπεριές γεμιστές με κινόα και κρούστα παρμεζάνας θα είναι η σωστή επιλογή για εσένα! Ας προετοιμάσουμε αυτήν την γευστική τελειότητα μαζί!

Θέλετε υγιεινά γλυκά σνακ; Σας προσφέρουμε μια συνταγή για μπισκότα μπανάνας με βρώμη μόνο με τρία συστατικά, χωρίς λιπαρά, αλεύρι και αυγά. Θα σας δώσουν την ενέργεια που χρειάζεστε και θα σας χορτάσουν εάν τα επιλέξετε ως θρεπτικό γεύμα για πρωινό ή απλά για ένα σνακ.

Η υγιεινή συνταγή για cupcakes σοκολάτας χωρίς ψήσιμο, με βούτυρο ξηρών καρπών και κομμάτια βατόμουρου είναι γρήγορη και εύκολη. Οι λίγες θερμίδες της την καθιστούν κατάλληλη και για τους αθλητές.

Μια υγιεινή συνταγή για τραγανά σουβλάκια κοτόπουλου με σάλτσα από φιστίκια και ρύζι, αποτελεί κατάλληλη επιλογή ως γεύμα μεσημεριανού, ή δείπνου για αθλητές. Περιέχει έως και 41 γρ. πρωτεΐνης ανά μερίδα.

Έκανες σχέδια για το μεσημεριανό γεύμα με τους φίλους, την οικογένεια ή απλά για τον εαυτό σου; Σίγουρα δεν θα στα χαλάσει αυτή τη γρήγορη συνταγή για στήθη κοτόπουλου στον φούρνο σε μαρινάδα γιαουρτιού! Έχουν μια καταπληκτική ζουμερή γεύση, και επιπλέον θα σας ευχαριστήσουν με υψηλή περιεκτικότητά τους σε πρωτεΐνες. Τι περιμένουμε; Ας το κάνουμε!