Λογαριασμός

Δοκιμάστε μια εύκολη συνταγή για ψητά ζυμαρικά με σάλτσα ντομάτας και κρούστα τυριών! Έχει εξαιρετικά γρήγορη προετοιμασία, υπέροχη γεύση και υψηλή ποσότητα πρωτεΐνης, καθιστώντας το ένα ιδανικό πιάτο για μεσημεριανό γεύμα ή βραδινό.

Κοιμάστε αρκετά αλλά εξακολουθείτε να αισθάνεστε κουρασμένοι; Επιλέξτε ανάμεσα σε αυτούς τους 7 τύπους ξεκούρασης, που θα επαναφορτίσουν τις μπαταρίες σας.

Δοκιμάστε μια γρήγορη και αποτελεσματική προπόνηση για ολόκληρο το σώμα με μια Slam Ball. Θα ενισχύσει και θα βελτιώσει αποτελεσματικά την εκρηκτικότητα, την δύναμή και τον συντονισμό σας και θα σας βοηθήσει με την απώλεια βάρους.

Σήμερα, ο πόνος στην πλάτη γίνεται όλο και πιο συχνός στους ανθρώπους. Ποιοι παράγοντες τον επηρεάζουν και τι μπορούμε να κάνουμε για να τον ξεφορτωθούμε;

Σας παρουσιάζουμε 11 συμβουλές για το πώς να παρακινήσετε τον εαυτό σας για προπόνηση στο σπίτι. Μάθετε πώς η σωστή μουσική μπορεί να βελτιώσει την απόδοσή σας και πώς τα κοινωνικά δίκτυα μπορούν να σας βοηθήσουν να χτίσετε την αυτοπεποίθησή σας.

Αυτή η fitness συνταγή για ένα δροσερό επιδόρπιο με τυρί κρέμα-μπανάνα και φυστικοβούτυρο είναι η ιδανική παγωμένη λιχουδιά για τις ηλιόλουστες ζεστες ημέρες του καλοκαιριού. Περιέχει πολλές πρωτεΐνες και μόνο 68 θερμίδες.

Δοκιμάστε μια γρήγορη συνταγή για frozen yoghurt με φρέσκα φρούτα, granola με σοκολάτα και καρύδια πεκάν. Αυτό το παγωμένο επιδόρπιο με χαμηλές θερμίδες και τέλεια κρεμώδη υφή, θα σας αναζωογονήσει αμέσως κατά τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού.

Είναι ο έντονος μυϊκός πόνος μετά την προπόνηση σημάδι ότι οι μύες σας μεγαλώνουν; Στο άρθρο μας θα μάθετε τους παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξη της μυϊκής μάζας, τι είναι το DOMS και εάν η προπόνηση που δεν προκαλεί μυϊκό πόνο είναι λιγότερο αποτελεσματική.

Οι φυτικές ίνες, οι μαστίχες, οι σούπες και οι πιπεριές επιδρούν με τη σειρά τους στην απώλεια βάρους και στη μείωση των κιλών. Μάθετε σχετικά με αυτό παρακάτω και ενημερωθείτε για επιπλέον συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν με την απώλεια βάρους.

Τί είδους προπόνηση θα ήταν αν δεν περιλάμβανε deadlift; Το dealift δεν ενδυναμώνει μόνο ένα ευρύ φάσμα μυϊκών περιοχών, αλλά προσφέρει και πολλά οφέλη για το σώμα και την υγεία σας. Μάθετε γιατί το deadlift θεωρείται δικαιολογημένα μια από τις κορυφαίες ασκήσεις, ποιες είναι οι παραλλαγές του και ποια λάθη πρέπει να αποφεύγετε κατά την εκτέλεση της άσκησης.