Υγιεινή Συνταγή: Αφράτα pancakes βανίλιας με αλατισμένη καραμέλα

Αν σας αρέσει να έχετε ένα γλυκό πρωινό, έχουμε μια υπέροχη συμβουλή για εσάς! Αφράτα pancakes βανίλιας με αλατισμένη καραμέλα, τα οποία περιέχουν μια επιπλέον δόση πρωτεΐνης. Ξεκινήστε τη μέρα σας με έναν υγιεινό και νόστιμο τρόπο!

Για να ετοιμάσουμε τη ζύμη των pancakes χρειαζόμαστε:

Προετοιμασία:

Σε ένα μεγάλο μπολ ανακατεύουμε το μείγμα για pancakes με το μπέικιν πάουντερ και στη συνέχεια προσθέτουμε το νερό. Ανακατεύουμε όλα τα υλικά καλά έτσι ώστε να μην βλέπουμε σβώλους. Στη συνέχεια, ανακατεύουμε στο δεύτερο μπολ τα ασπράδια αυγών μαζί με μια πρέζα αλάτι χρησιμοποιώντας ένα μπλέντερ χειρός. Ανακατεύουμε μέχρι το σημείο που τα ασπράδια των αυγών να σφίξουν και να γίνουν ένα σταθερό μείγμα. Προσθέτουμε σταδιακά τα χτυπημένα ασπράδια στο μείγμα για pancakes και ανακατεύουμε απαλά όλο το μείγμα με μια σπάτουλα για να γίνει ομοιόμορφο, και έτσι η ζύμη παραμένει αφράτη..

Ετοιμάστε ένα τηγάνι για pancakes, ψεκάστε το με έλαιο καρύδας και ρίξτε ένα κουτάλι από τη ζύμη των pancakes σε σχήμα μικρών τηγανίτων. Σκεπάζουμε τα pancakes με ένα καπάκι και ψήνουμε σε χαμηλή φωτιά για να έχουμε ένα αφράτο pancakes. Μετά από δύο λεπτά γυρίστε τα pancakes, σκεπάστε πάλι και ψήστε και την άλλη πλευρά για περίπου 2 λεπτά. Επαναλαμβάνουμε αυτή τη διαδικασία μέχρι να χρησιμοποιήσουμε όλη την ζύμη. Έχουμε έτοιμα τα pancakes, τώρα μπορούμε να ρίξουμε σιρόπι χωρίς θερμίδες, να διακοσμήσουμε όπως θέλουμε και…. σερβίρουμε!

Fitness recipe: Fluffy vanilla pancakes with salted caramel
Θρεπτική αξία ανά 1 μερίδα (σύνολο 2 μερίδες)

Θερμίδες

Πρωτεΐνες

Υδατάνθρακες

Λιπαρά

241

32 g

18 g

5 g

Πιστεύουμε ότι θα απολαύσετε αυτή τη συνταγή για αφράτα pancakes βανίλιας όσο και εμείς. Aν σας άρεσε η συνταγή, μην την κρατάτε για τον εαυτό σας, μοιραστείτε την με τους φίλους σας.