Λογαριασμός
Recept - Treska s citrónovým maslom hotová za pár minút

Fitness συνταγή: Γρήγορος μπακαλιάρος με σως λεμονιού και βουτύρου

Το ψάρι είναι μία από τις καλύτερες πηγές ωμέγα-3 λιπαρών οξέων και βιταμίνης D, γεμάτο από τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και τόσο εύκολο να μαγειρευτεί! Γι ‘αυτό σήμερα ετοιμάσαμε για εσάς μια συνταγή για μπακαλιάρο με βούτυρο και λεμόνι που σερβίρεται με τραγανές πατάτες και σοταρισμένα λαχανικά. Αυτή η συνταγή είναι ιδανική για άτομα που δίνουν προσοχή στο βάρος τους και νοιάζονται για την υγεία τους. Εκτός από μια νόστιμη γεύση, περιέχει πολλές πρωτεΐνες και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, που έχουν θετική επίδραση στη λειτουργία καρδιάς και εγκεφάλου ! Ας ξεκινήσουμε τη διαδικασία!

Συστατικά:

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν, επίσης, αυτά τα προϊόντα:

Εκτέλεση:

Πλύνετε τον μπακαλιάρο, στεγνώστε τον καλά με ένα χαρτομάντιλο και καρυκεύστε τον με καρυκεύματα ψαριών, αλεσμένο μαύρο πιπέρι και αλάτι και από τις δύο πλευρές. Σοτάρετε το ψάρι και από τις δύο πλευρές για περίπου 4 λεπτά (εξαρτάται από το πόσο παχύ είναι το ψάρι σας) στο τηγάνι που έχετε ψεκάσει με ελαιόλαδο. Ενώ το ψάρι σοτάρεται, ανακατέψτε το λιωμένο βούτυρο με χυμό λεμονιού και λεπτές σκελίδες σκόρδου. Ρίξτε αυτήν τη σάλτσα βουτύρου στο τηγάνι όταν το ψάρι είναι μισο-έτοιμο. Όταν το ψάρι ψηθεί καλά, πάρτε το από τη φωτιά και πασπαλίστε το με φρέσκα βότανα. Σερβίρετε το ψάρι με πατάτες ψητές , λαχανικά και βούτυρο. Απολαύστε!

Fitness συνταγή: Γρήγορος μπακαλιάρος με σως λεμονιού και βουτύρου
Θρεπτική αξία1 μερίδα (συνολικά 3 μερίδες)
Θερμίδες186
Πρωτεΐνη 25 g
Υδατάνθρακες2 g
Λίπος10 g

Πιστεύουμε ότι θα απολαύσετε αυτήν τη συνταγή  μπακαλιάρου με βούτυρο και λεμόνι. Θα είμαστε ευγνώμονες, αν τη μοιραστείτε.